Reacties

Reacties 1 - 50 van 93

Naam Reactie Datum
Jan Post Gaan is mooi. Thuiskomen is beter. Tenminste, dat… 29 feb. '20
Dirien van de Weg Ik sluit mij aan bij de woorden van mijn moeder. Vond… 29 feb. '20
Henny regterschot. Marieke bedankt, wat heb je deze week mooie verhalen… 29 feb. '20
Trea Een goede terugreis ; leuk dat ik deze week via deze… 29 feb. '20
Familie Veltman Genoten van jullie verhalen, prachtig. Een hele goede… 29 feb. '20
Dirkje en Arend v d weg Beste mensen ! Een hele goede reis En een behouden… 29 feb. '20
Opa en Oma Mooie en fijne gezegende reis allemaal ah jah.. dat… 29 feb. '20
Aalt en jose Goede reis allemaal, en allen wel thuis. 29 feb. '20
Fam Gijsenbergh Goede reis en we hebben genoten van jullie verhalen. 29 feb. '20
Annie en Wim. Goede reis naar huis en tot ziens. 😎😊🏡 29 feb. '20
Familie van Oene Genoten van jullie mooie verhalen en prachtige foto’s!… 29 feb. '20
Trijntje Schoonhoven Bedankt voor de mooie verhalen foto's en video's… 29 feb. '20
Gerda en Dries Een voorspoedige terug reis toegewenst. 29 feb. '20
Marco en Alida Mooi dat we jullie konden volgen. Wij wensen jullie… 28 feb. '20
Martijn Jo-anne en thamar Wij wensen jullie een voorspoedige reis terug! 28 feb. '20
Gerrit-jan en Jeanet. Prachtig om door middel van de mooie verhalen mee… 28 feb. '20
Gijs en Alie Super leuk om te lezen en te zien lwat jullie allemaal… 28 feb. '20
Annie en Wim. We waren benieuwd hoe jullie Yad Vashem zouden beleven.Je… 28 feb. '20
Evert-Jan en Lia Mooie verhalen, mooie foto's en video's,… 28 feb. '20
Dirkje en Arend v d weg Beste reizigers, Wij vinden jullie verslaggeving mooi… 28 feb. '20
Teuni en Steven Yad Vashem.dat blijft ontroerend, als je dit eenmaal… 28 feb. '20
Gerda en Dries Lekker geslapen?? Ik kan me voorstellen dat het indrukwekkend… 28 feb. '20
Opa en Oma Blij dat jullie daar toch nog zijn geweest in Yad… 28 feb. '20
Thirsa Wow het is echt mooi daar 😍😍😍😍 28 feb. '20
Otto en Janny Jullie hebben al wel heel veel gezien.Nog even volhouden… 28 feb. '20
Annie en Wim. Wzat een mooie slaapplaatsen hebben jullie.Je kunt… 28 feb. '20
Evert-Jan en Lia Wat mooi om zo toch met jullie mee te kijken, lief… 28 feb. '20
Gerda en Dries Bedankt weer voor de mooie foto's. Het was hoorbaar… 27 feb. '20
Annie en Wim. Zware dag voor jullie,maar zeker de moeite waard.… 27 feb. '20
Dirkje en Arend v d weg Alle mensen!!!! 4.15..uit bed.. Wat een ervaring om… 27 feb. '20
Jan Post Groeten aan mammie 27 feb. '20
Anny Hier sombere grijze dag geniet maar van het mooie… 27 feb. '20
Kerkbode lezer Alvast voor a.s vrijdag, een blik werpen op de Klaagmuur:… 27 feb. '20
Opa en Oma echte toppers zijn jullie om zo vroeg de Massada te… 27 feb. '20
Teuni en Steven Hier van morgen geen zon gezien en maar 3 graden 27 feb. '20
Gerrit-jan en Jeanet. Prachtig wat een mooi uitzicht. Vroege vogels hoor. 27 feb. '20
Schoonhoven. S Nog een paar hele fijne dagen toegewenst. Heel fijn… 27 feb. '20
Corien spronk Dat ziet er super uit. Wat een belevenis om het met… 27 feb. '20
Annelies Post Hahaha.. dat wordt vroeg op dan morgen voor je badpak,… 26 feb. '20
Aalt en jose Succes morgen ochtend, een goede oefening zo s'… 26 feb. '20
Fam. Reurink In gedachten reizen we met jullie mee! De groeten… 26 feb. '20
Teuni en Steven Ds Kok was vanavond te beluisteren op de kerkradio… 26 feb. '20
Heidi Van loo Wat leuk geschreven! Veel plezier en nog mooie dagen… 26 feb. '20
Gea kuijt Nog fijne dagen samen! 26 feb. '20
Esther Mooi om de verhalen te lezen en de foto's te… 26 feb. '20
Jenny en Rianne Wat fijn dat we zo een beetje mee kunnen reizen. Het… 26 feb. '20
Lammy van den Hoorn Goede reis samen en geniet van al het mooie. 26 feb. '20
Henny regterschot. Mijn gedachten gaan terug dat ik samen met Bertus… 26 feb. '20