Dag 6 29 februari

29 februari 2020 - Ben-Gurion Airport, Israël

Shalom!

Tijd vliegt zeggen ze wel eens, maar dat is ook echt zo. Tenminste zo hebben wij het ervaren deze week. Het was echt een week van de highlights bezoeken van Israël.
Vanmorgen vertrokken we om half 8 met onze busjes naar de oude stad. Daar ontbeten we midden in Jeruzalem met een heerlijke cappuccino of thee met een vers broodje van de markt. Daarna gingen we met een lijnbus naar de Olijfberg. Tot zover! We moeten nu inchecken. Zie de foto’s en video, die spreken voor zich.

We zitten nu in het vliegtuig en hopen rond kwart over 6 Nederlandse tijd te landen op Schiphol. En als alles dus verder gewoon op rolletjes loopt :) dan hopen we tussen half 9 en 9 vanavond weer te arriveren in Oosterwolde bij de kerk. We verwachten natuurlijk wel een warm welkom met spandoeken en voor iedereen een frikandel speciaal! Tot straks!!
vluchtnummer: EJU7934

we zijn inmiddels geland! Dankbaar! En zitten nu in de bus terug naar Oosterwolde. We hopen rond 20.00 uur aan te komen bij de kerk.

En zo komt deze reis ten einde. We hebben het allemaal erg naar ons zin gehad! En we hebben veel gezien in het beloofde land. Nu tijd om alles te verwerken wat we gezien en gehoord hebben. We zullen bepaalde delen vanuit de Bijbel anders beleven door de dingen die we gezien hebben. Dat het ook tot zegen mag zijn.

Iedereen bedankt die onze blog heeft gelezen. We konden zien dat deze heel erg veel werd gelezen. En ook bedankt voor de positieve, leuke en meelevende reacties! En ook Martijn onze reisleider willen we bedanken voor het begeleiden van de reis! Het zat niet altijd mee maar je hebt het altijd weer kunnen oplossen. Bedankt voor je uitleg bij alles wat we hebben bezocht en we willen je Gods zegen toewensen.

Bovenal willen we de Heere danken die ons gezegend heeft op deze reis en ons ook weer veilig thuis heeft gebracht.

We sluiten deze blog af met de volgende psalm:

Psalm 48 vers 1

De HEER is groot; elk zing' Zijn lof
In Salems stad en tempelhof,
Waar onze God, bij zuiv're tonen
Op Zijnen heil'gen berg wil wonen.
Hoe schoon, hoe welgelegen,
Wat vreugd voor d' aard', wat zegen,
Is Sions berg! hoe groots, hoe blij,
Hoe heerlijk aan de noorderzij'!
Wie is 't, die niet de Godsstad roemt,
De stad des groten Konings noemt?

1. Trijntje Schoonhoven:
    29 februari 2020
    Bedankt voor de mooie verhalen foto's en video's .
    Voor straks een goede terug reis zonder vertraging
  2. Familie van Oene:
    29 februari 2020
    Genoten van jullie mooie verhalen en prachtige foto’s!
    We wensen jullie een goede reis terug!
  3. Annie en Wim.:
    29 februari 2020
    Goede reis naar huis en tot ziens. 😎😊🏡
  4. Fam Gijsenbergh:
    29 februari 2020
    Goede reis en we hebben genoten van jullie verhalen.
  5. Aalt en jose:
    29 februari 2020
    Goede reis allemaal, en allen wel thuis.
  6. Opa en Oma:
    29 februari 2020
    Mooie en fijne gezegende reis allemaal ah jah.. dat was bij ons ook toen we thuis kwamen verlangen naar een lekkere frikandel speciaal:] tot vanavond! liefs papa en mama
  7. Dirkje en Arend v d weg:
    Beste mensen !
    Een hele goede reis
    En een behouden aankomst..
    Helaas kunnen wij jullie vanavond niet verwelkomen..
    We gaan naar Eiland Urk in Elburg.
    We hopen zeker voor jullie een warme thuiskomst van familieleden en gemeenteleden.
  8. Familie Veltman:
    29 februari 2020
    Genoten van jullie verhalen, prachtig. Een hele goede reis terug
  9. Trea:
    29 februari 2020
    Een goede terugreis ; leuk dat ik deze week via deze weg met jullie mee kon reizen ...😉
  10. Jan Post:
    29 februari 2020
    Gaan is mooi. Thuiskomen is beter. Tenminste, dat vind ik😊Ik hoop dat een ieder nog lang na mag praten en denken over alle bijzondere dingen die jullie hebben gezien en meegemaakt als groep.